Moc trzech silników.
Silnik 1,8 i-VTEC sprawi, że na nowo odkryjesz przyjemność z jazdy. Wersja 1,4 jest także wyjątkowo mocna; jednak jeżeli potrzebujesz jeszcze lepszych osiągów, a zarazem oszczędności paliwa, silnik diesla 1,6 i-DTEC będzie dla Ciebie idealnym rozwiązaniem.
Moc i ekonomia w jednym
Nasz cel: ekologiczna technologia zapewniająca doskonałe osiągi.
Nasza odpowiedź: nowy silnik wysokoprężny 1.6 i-DTEC montowany w Hondzie Civic, pierwsza jednostka napędowa typu Earth Dreams Technology. Ten nowoczesny silnik stanowi najlepsze połączenie wysokich osiągów z niskim zużyciem paliwa w swojej klasie.
Klasa sama w sobie
Silnik 1.6 i-DTEC nowej Hondy Civic rozwija moc 120 KM. Jednostka napędowa prezentuje najlepszy stosunek mocy do ilości zużywanego paliwa. Zużycie paliwa kształtuje się na poziomie 3,6 l/100 km*, a emisja dwutlenku węgla wynosi tylko 94 g/km. Jednak największą zaletą jednostki napędowej jest dynamika, która gwarantuje satysfakcję z codziennej jazdy samochodem.
*Dane dotyczące zużycia paliwa pochodzą z testów laboratoryjnych wykonanych zgodnie z oficjalnymi dyrektywami Unii Europejskiej i mają charakter poglądowy. Rzeczywiste zużycie paliwa może różnić się od podanego.
Wysokoprężny silnik 1.6 i-DTEC to pierwsza jednostka napędowa z rodziny Earth Dreams Technology.
Kieruj się rozumem i sercem
Gama silników dostępnych w modelu Civic zaspokoi potrzeby każdego.
Mniejszy silnik benzynowy 1,4 i-VTEC zapewnia niepowtarzalne wrażenia podczas jazdy. Silnik benzynowy 1,8 i-VTEC to gwarancja imponującej mocy oraz spalania na poziomie małego silnika. W każdym przypadku otrzymasz ekonomiczną, ekologiczną jednostkę o doskonałych osiągach. Moc w pełnej harmonii z wydajnością.
Moc wyboru
Wybierz silnik dla swojej Hondy Civic - następnie zmodyfikuj samochód wedle własnego uznania
Niezależnie od tego, czy Twoim priorytetem jest niskie zużycie paliwa, czy maksymalne osiągi – z pewnością wybierzesz benzynowy lub wysokoprężny silnik, który spełni Twoje oczekiwania.
*Dane dotyczące zużycia paliwa pochodzą z testów laboratoryjnych wykonanych zgodnie z oficjalnymi dyrektywami Unii Europejskiej i mają charakter poglądowy. Rzeczywiste zużycie paliwa może różnić się od podanego.
Silnik
|
Moc maksymalna
|
Średnie zużycie paliwa*
|
Emisja CO₂
|
---|---|---|---|
|
100 KM przy 6000 obr/min | 5,4-5,5 l/100 km | 128-131 g/km |
|
142 KM przy 6500 obr/min | 5,8-6,1 l/100 km | 136-145 g/km |
|
142 KM przy 6500 obr/min | 6,3-6,4 l/100 km | 148-150 g/km |
|
120 KM przy 4000 obr/min | 3,6-3,7 l/100 km | 94-98 g/km |
System rozpoznawania znaków drogowych
Im więcej wiesz, tym jesteś bezpieczniejszy.
System może równocześnie pokazać ikony dwóch znaków drogowych.
Ile razy zdarzyło Ci się przeoczyć ważny znak drogowy? System rozpoznawania znaków drogowych (TSR) automatycznie rozpoznaje znaki drogowe i wyświetla ich ikony na wyświetlaczu wielofunkcyjnym. Dzięki temu zawsze wiesz, jaki znak właśnie minąłeś.
Technologia, na którą możesz liczyć
System rozpoznawania znaków drogowych pozwala skoncentrować uwagę na tym, co jest ważne - na drodze. Wyświetlacz wielofunkcyjny może równocześnie pokazać ikony dwóch znaków drogowych. To zupełnie tak, jakbyś dysponował drugą parą oczu.
Dzięki wyświetlaczowi i-MID obsługa jest bardzo prosta.
System rozpoznawania znaków drogowych automatycznie wykrywa znaki i pokazuje je na wyświetlaczu i-MID.
System monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach
System wczesnego ostrzegania podnosi bezpieczeństwo podczas wyprzedzania.
Radarowy system monitorowania martwego pola wykrywa pojazdy, których możesz nie dostrzec w lusterkach.
Niedostrzeżenie innego samochodu, który zostanie zasłonięty przez słupek drzwi, może doprowadzić do nerwowej i niebezpiecznej sytuacji. Z tego powodu opracowaliśmy radarowy system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach, który automatycznie wykrywa i sygnalizuje obecność pojazdów znajdujących się poza strefą widzenia.
Dodatkowym zabezpieczeniem są wskaźniki w lusterkach bocznych.
System monitorowania martwego pola ostrzega, gdy w niewidocznej strefie znajdzie się inny pojazd.
System aktywnego hamowania w ruchu miejskim
Wiele kolizji ma miejsce podczas jazdy z małą prędkością.
Często stłuczki zdarzają się podczas jazdy po parkingu lub podczas podjeżdżania pod dom. System aktywnego hamowania w ruchu miejskim (CTBA) wykorzystuje wiązkę laserową do monitorowania drogi znajdującej się przed pojazdem. Gdy wystąpi ryzyko kolizji, system automatycznie uruchamia hamulce pojazdu.
Bezpieczeństwo przede wszystkim.
Wyjątkowe osiągi, bezkompromisowe bezpieczeństwo.
Najnowsza technologia czuwa nad bezpieczeństwem kierowcy i pasażerów.
Poduszki powietrzne
Honda Civic jest wyposażona w komplet poduszek powietrznych, włącznie z kurtynami powietrznymi. Poduszki powietrzne wchodzą w skład uzupełniającego systemu bezpieczeństwa biernego (SRS) i zapewniają dodatkowy poziom bezpieczeństwa podczas jazdy.
System automatycznych świateł drogowych
System ocenia panujące warunki i automatycznie włącza światła drogowe, gdy jest to konieczne.
System ostrzegania o zjeżdżaniu z pasa ruchu
Wykrywa linie wyznaczające pasy ruchu i sygnalizuje wzrokowo i dźwiękowo, że pojazd zjeżdża ze środkowej części pasa ruchu bez włączonego kierunkowskazu.
System monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach
System wczesnego ostrzegania podnosi bezpieczeństwo podczas wyprzedzania. Automatycznie wykrywa i sygnalizuje obecność pojazdów znajdujących się poza strefą widzenia.
System ostrzegania o zbliżającym się pojeździe podczas cofania
System ostrzega o zbliżającym się pojeździe podczas cofania. Za pomocą tylnych czujników znajdujących się na zderzaku samochód wykrywa kierunek poruszania się zbliżających się pojazdów.
Niezwykle wymagające, powtarzane w nieskończoność testy
Testujemy nasze silniki w najcięższych warunkach, aby zapewnić naszym klientom absolutną pewność prowadzenia.
Zakład testów w temperaturach ekstremalnych Honda. Testujemy nasze samochody do granic ich możliwości — i jeszcze bardziej...
Wdrażanie technologii umożliwiających uzyskiwanie maksymalnych osiągów. Nieustanne testy i badania, które gwarantują perfekcyjne działanie każdego podzespołu. Cykliczne włączanie, wyłączanie, rozgrzewanie i schładzanie. Tylko w ten sposób możemy być pewni osiągów i trwałości naszych silników.